dinsdag 18 mei 2010

ik ga gewoon mijn best doen,
om er voor te zorgen dat de band met mijn ouders weer heel goed wordt.
en opzich gaat dat op oppervlakkig gebied best goed.
maar ik vind het heel moeilijk om als ik me niet goed voel om dan naar mijn ouders te gaan.
maar k wou wel dat ik die band met ze heb.
dus ik blijf mijn best doen.
en hoop dat dat het komend weekend wat dat betreft wat beter gaat
wat andere dingen ook
want dit weekend was niet zo heel geweldig.
maar ik blijf gewoon mijn best doen.

x

2 opmerkingen:

  1. Hee lieve meid,

    Hopelijk lukt het je de band met je ouders te verbeteren. Heel veel sterkte en ik hoop dat je een fijner weekend hebt dan vorige week.

    Veel liefs,
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Moontje,
    Ik heb je gemist gister, waar was u?

    Ik heb trouwens goed nieuws en slecht nieuws voor je. Het goede nieuws is dat ik vanaf augustus tot novemebr/december bij Jo ga wonen, het slechte nieuws is dat je me een hele tijd moet missen. ;)

    x Sabine

    BeantwoordenVerwijderen