maandag 29 juni 2009

Ik heb lekker gewoon een jurkje aan getrokken vandaag,schijt aan dat mensen naar mijn armen kijken,ik doe t gewoon, lekker phuh!t is namelijk veel te warm om in een lange mouwen shirt en spijkerbroek rond te lopen,kreeg dr wel vragen over, maar heb ze de meeste afgewimpeld;
-de kat( uch k heb niet eens een kat)-
ik heb gevochten met een stekelvarkenen zo heb ik dr nog wel meer =)
bij de fysio had ik ook een kortemouwen shirt aan, ook toen zag k mensen kijken..maar t boeit me vandaag even nietheb gewoon even schijt aan alles en iedereen vandaag =) best eens eens fijn!
verder vandaag begonnen met mn profielwerkstuk,ga k volgend jaar al wel doen, ondanks dat ik dan blijf zitten.pff k had ook al vakantie kunnen hebben, maarja zo heb ik volgend jaar iets eerder vakantie haha!en dat scheelt me ook weer werk in de 6e!


4 opmerkingen:

  1. Zo is dat Monica, laat ze maar kijken.
    Jij hebt gewoon veel huisdieren, in alle soorten en maten.
    Goed van je dat je ook nog zo hard werkt voor school.

    p.s. ik heb speciaal voor jou een 'Hansworst'opgeload op mijn blog, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee!

    Bedankt voor je reactie! Ik zal jouw blog voortaan ook volgen. Vervelend als andere mensen zo naar je staren. Op mijn bovenbenen valt het gelukkig minder op. Maar in ieder geval veel sterkte ermee.

    Liefs,
    Nina

    PS: volgens mij kwam mijn vorige reactie niet aan ;) dus bij deze poging 2

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Monica!
    Niet opgeven, hè?
    Denk aan mij, piep, piep: ik wil nog een kopje kruidenthee van je, please......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een kopje kruidenthee mag altijd =)
    enne.. ik geef niet zo snel op!
    don't worry..
    maar soms zou het wel heel makkelijk zijn..

    BeantwoordenVerwijderen