woensdag 1 juli 2009

Stuiterbal

vandaag echt weer zo'n dag waar mijn emoties van de ene kant naar de andere kant vliegen,

ben veel te veel met mijn gedachten bij andere mensen, hoe het met hun is.. en wat er van hun moet komen.. of juist dat ze er niet meer zijn, en hoe heftig dat nog steeds is voor de omgeving..

denk veel na over L. of D., wil heel graag weten waar D. is.. hij heeft een hele tijd in de gevangenis gezeten, en nu is ie vrij gekomen omdat ie 18 is geworden.. hij is alleen maar bozer geworden dan dat ie al was.. en ik hoop zo dat hij geen verkeerde dingen gaat doen!

en L natuurlijk, na de vakantie gaat ze psychotherapie doen, 5 dagen in de week.. ik hoop zo dat t helpt, en dat ze weer gelukkig kan worden..

verder zit er zoveel woede in me.. woede waarom mijn daders nog leven en hun gang kunnen gaan, en waarom dan onschuldige mensen er veel te vroeg al niet meer zijn!

wordt af en toe helemaal gek.. zou zo graag een aantal mensen iets aan doen.. maar het kan niet, en dat voelt zo machteloos..

vandaag heerlijk hele dag op teras gezeten, wel in de schaduw, want als resultaat van die bijwerkingen ben ik in 10 minuten al verbrand..

vanavond nog Bbq met de klas.. en daarna zouden we misschien nog op stap, maar ik ga denk ik niet mee.. dat wordt een beetje te veel, vanochtend school toen met mensen terras en daarna nog Bbq en dan nog op stap..
dat wordt me teveel, dat kan ik niet aan.. dan ga ik alleen maar verkeerde dingen doen,
en tsja met mn vrienden kan ik wel zeggen van jaa ik drink niet om medicijnen.
maar om dat nou aan mn klas uit te leggen..
maarja wordt vast wel gezellig!
and the sun is shining, and that makes me a little bit happy!


* en ja Mies, die vorrige foto dat ben ik =) *

4 opmerkingen:

  1. Je bent mooi, Monica!
    Zelfs 'je heft', hihi.
    Ga je wel naar de bbq?
    Dan veel plezier.

    Van welk medicijn verbrandt jij zo snel?
    Ik verbrand ook snel, maar had dit altijd al.

    Mooie foto van die lucht!

    In zekere zin lijkt het me ook een vlucht (van je eigen problemen vandaan) om je dan zorgen te gaan maken over anderen.

    Het is ook zo moeilijk omdat je vaak zelf niets kan doen aan je eigen toestand.
    Accepteren is zwaar.
    Zeker als daders er zo makkelijk afkomen.

    Geloof maar, eens zullen ze verantwoording af moeten leggen.
    Moeten ze weer terug om hun leven over te doen; heb je kans dat zij dan in 'de rol' van het slachtoffer komen, die zij in hun vorige levens hebben gemaakt. Snap je?
    Of, geloof je er iets van?

    My dear, ik had je al om een kopje thee gevraagd, en krijg er gelijk eentje van je.
    Dank je wel!
    Slurp.....overheerlijk!
    Liefs van Mies.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto onderaan je logje! :)
    Ik vind het moeilijk hierop te reageren, omdat ik je verleden niet ken (maak je geen zorgen, je hoeft verder niks uit te leggen). Ik wil je alleen veel sterkte wensen en ik hoop dat het met de mensen uit je omgeving ook beter zal gaan, zodat het indirect met jou ook weer beter gaat.

    Geniet van de BBQ!

    Liefs,
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi , je hebt zelf ook een prachtig blog!!!
    echt heeeeel erg mooi en inspirerend!
    heel veel sterkte met alles
    en ik kom zeker vaker bij je kijken

    vooral het tekstje over de wens vind ik erg mooi!

    liefs lonnetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps, zie dat ik ipv 'de helft' 'heft' heb geschreven.
    Hoop dat je het toch hebt gesnapt!?
    Hé Monica weer naar gedroomd vannacht?
    Hope NOT!!
    Dat je heerlijk hebt geslapen, dàt zou pas mooi zijn!

    Bedankt voor je fijne reaktie bij mij.
    Ben een beetje jaloers, wil ook van die Poolse thee :P.

    Wat zit daar allemaal in, weet je dat, toevallig (?)

    Ik wens je een fijne dag toe.
    Zet 'm op.

    Veel liefs van Mies.

    BeantwoordenVerwijderen