maandag 6 juli 2009

.

Eerst even voor Mies: ik heb geen idee wat er in die poolse kruidenthee zit, want ik kan geen pools, haha! hij komt namelijk ook echt zelf uit Polen, want mn zus dr buurmeisje is pools.

pff. ik ben moe, zo ontzettend moe..
's nachts wil het maar niet om rustig te slapen, zoveel nachtmerries.. echt niet fijn meer,
en dan ben ik overdag zo moe, heb vandaag overdag 2,5 uur geslapen.. en dan wil t weer wel!
met als gevolg dat ik dus nu totaal niet moe ben, zal zo mn medicijnen maar nemen, dan ben ik over 3 kwartier wel suf!

heb nu al een paar weken elke nacht zulke nare dromen, zal even hier iets van t forum kopieren, dat heb ik paar dagen geleden geschreven over mijn dromen, scheelt weer wat typwerk!
okee.. blijkbaar lukt dat niet, naja dan ga ik toch mar typen!

In eerste instantie was er een aardbeving gekomen waar mijn vriend en een andere vriend waren omgekomen.. ik was zo verdrietig, t was echt één groot drama!~
maar toen bleek dat er duitse soldaten waren gekomen, en die hadden hun onder het puin vandaan gehaald, en ze leefden nog! toen werd ik dus gebeld door mijn vriend(in mn droom) en ik was zo gelukkig dat ik zijn stem hoorde! k kon er gewoon niet meer van praten.
het was één chaos van emoties in mijn hoofd, blegh..

uiteindelijk weer in slaap gevallen, en ik kwam in een situatie terrecht, waar ik niks kon doen, alleen maar toe kon kijken! dat was echt heel naar!
2 vrienden van mij stonden tegenover elkaar, de één was heel erg boos op de ander, omdat de ander een andere mening had! T riep: IK GA JE VERMOORDEN waarop M. antwoorde: hoe dan? toen pakte T. een pistool, en hij zij; ik ga daarmee tegen dat huis schieten, en dan stort dat huis in op jou! er waren ook mensen in dat huis.. Hij schoot op t huis, en schoot vervolgens zichzelf neer, M. en de mensen in het huis gingen ook dood.. en ik stond er bij te kijken en kon niks doen. vervolgends in mijn droom zaten we op school, en werd verteld dat T en M omgekomen waren, en dat er bij het ongeval nog4 mensen waren omgekomen..
ik voelde me zo schuldig, had t gevoel dat t mijn schuld was, want ik had erbij staan kijken, en had niks gedaan. mij was niks gebeurd, en hun wel.. en ik deed niks..
pff, weer werd ik wakker, met een heel naar gevoel.

uiteindelijk weer in slaap gevallen, en toen stond ik daar met mijn zus, mijn moeder en een onbekende persoon vlak bij een ravijn, Er liep een touwbrug overheen.. en daaraan werd mijn neef opgehangen.. (naja dat kan ik mss nog verklaren.. ) en wij konden niks doen, hij ging daar dus dood. Mijn zus en die onbekende persoon mochten door niemand gezien worden, die moesten verborgen blijven. Uiteindelijk is het ons gelukt om hun daar weg te krijgen, toen werd ik weer wakker en heb ik verder ook niet meer kunnen slapen.

ik heb vaak zulke dromen tegenwoordig, ik kan ze me van vannacht niet goed herinneren, maar ik werd wel erg paniekerig wakker, dus t zal wel weer iets in die trend geweest zijn.
overdag kan ik 'gelukkig' nog wel een beetje slapen, maarja.. om nou overdag steeds zo moe te zijn, en dan overdag te slapen is ook niet alles..


Ik vind het tegenwoordig zo moeilijk om te genieten van dingen, als er veel mensen om me heen zijn wordt mn hoofd zo vol, heb ik echt het idee dat ik gek word.. Ook al zijn er mensen om me heen waar ik om geef, toch kan ik er zo moeilijk van genieten.. voel me dan vaak toch weer zo eenzaam.
heb nog steeds zo'n hoofdpijn, zal wel door al die inspanning en de warmte komen ofzo ( ook al viel t vandaag wel mee) moet ook van de fysio iets rustiger aan doen, dus naja ik zal mn best doen! =)
Morgen eerst lekker uitslapen, en hopen dat ik zo een beetje kan slapen natuurlijk!
en dan morgen een massage, vind het altijd wel eng.. maar na een uur krijgen ze me meestal wel ontspannen, en gelukkig is het een vrouw! t is wel goed die massages, want mijn spieren zaten eerst zo vast! t deed me super veel pijn, en kon 's avonds mn haar niet eens meer borstelen! dat was niet echt wat je zegt fijn ofzo! maar t gaat vooruit!

ohjaa lieve S. als je dit nog leest, kun jij miss een metro kaart van parijs uitprinten, want onze printer is er mee op gehouden! haha, naja ik sms of bel je morgen wel! want anders komt het helemaal niet goed met ons daar! haha =)

Ik wens iedereen een goede nachtrust toe( en mies al helemaal) en zal proberen wat meer te schrijven hier! want dat lukt me nog niet zo goed, ohjaa mies k had geprobeert om nog een andere blog aan te maken, maar dat kost me wel erg veel energie, als ik me weer wat actiever voel zal ik daarmee bezig! tot die tijd schrijf ik hier =) en op t forum natuurlijk!

Liefs, Monica

2 opmerkingen:

  1. Wat een vervelende dromen *hug*. Hopelijk heeft die massage een beetje geholpen. Sterkte, meid.

    Liefs,
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo lieve Monica,

    Weet je wat ik hoop....?....:
    Dat je nu nog heerlijk ligt te slapen.
    Als een roosje, heel ontspannen zonder akelige dromen.
    En dat jouw dag heel blij mag verlopen.

    Beginnend met een kopje van die Poolse kruidenthee.
    Waarvan je schreef: *hij komt namelijk ook echt zelf uit Polen*.

    Hier moest ik zo om lachen, ik zie hem al aan komen lopen. Een pakje thee op pootjes, en dan zo'n eind, hè?.
    Als hij er dan eindelijk is, wordt ie nog opgedronken ook!

    Nog erger, :
    heeft ie al zo lang door Duitsland getrokken, moet hij hier ook nog zo lang trekken..........
    Oh nee, ik zal ophouden, want anders durf je hem nooit meer te drinken.

    Serieus, ik denk dat je die nachtmerries gewoon naast je neer moet leggen.
    Ga er niets 'echts' achter zoeken.
    Het zijn pesterijen om je uit je evenwicht te brengen; zodat je zult gaan piekeren, zorgen, enzo.

    Begrijp je?

    Er lijkt idd iets te zijn, dat het jou moeilijk wil maken, om blij te (durven) zijn met jezelf, en met alles.

    En ik heb jouw prachtige gezichtje gezien, Wauw Monica!!
    Zo lief.

    Durf te leven!!
    Je hoeft je bestaan hier niet te verdienen.
    Zeker niet door de ogen van anderen, of om te gaan leven afhankelijk van bevestiging, dat je er mag zijn!!

    Altijd mag jij er zijn!!

    Je bent als Monica (or whatever your name is); bedoeld om hier een vrij onafhankelijk blij mens te mogen zijn.
    Om te mogen groeien in die onvoorwaardelijke Liefde, die jou geschapen heeft.

    Zo, was me dat ff een preekje op de vroege morgen.

    Ik wil maar zeggen : "je bent goed zoals je geschapen bent".
    Geeft ook niet hoe je eruit zou zien, meis.
    Natuurlijk weet jij ook wel dat het om de binnenkant gaat.

    Ieder mens is bijzonder.
    Jij ook!!!

    Doe rustig aan, zeker met het beginnen bij weblog.
    Het was alleen maar een idee'tje van mij.

    Blijf lekker hierzo.
    Want dit systeem ken je.
    Omschakelen naar iets nieuws brengt alweer spanning met zich mee.
    Sorry, ik dacht dat het voor jou een makkie zou zijn (dat pc-gedoe).

    Ik weet niet eens hoe ik Hyves moet 'bedienen'.
    Heb daar ooit ook een site gemaakt om een vriendin niet af te wijzen.
    Zij had dat nl aan mij gevraagd, zodat we via Hyves privé met elkaar konden schrijven.

    Overigens heeft K.('mijn' man) mij heel veel geholpen met de p.c.

    Zo lieve Monica.
    Veel sterkte en ook plezier voor vandaag.
    Hopelijk gaat dat lukken, hè?
    En heb je niet te veel pijn.

    Bye, bye, en een dikke knuffel van Mies.
    p.s. voel je nergens toe verplicht tov mij, hè?!
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen