zondag 19 juli 2009

koffer is dan eindelijk uitgepakt,
en nu weer inpakken,
want morgen ga ik heerlijk voor een weekje naar Ameland!
even paar foto's
Parijs:







Bulgarije!
Katrin, haar moeder en haar zusje( mijn gastgezin)

een klooster, in een berg ingehakt


Het gevoel, alsof je 100 jaar terug in tijd gaat..

Op straat werd veel verkocht,


Armoede..


Katrin!

Katrin & ik


De roemenen, een cyprioot & ik

Presentatie; Modern communication
Mijn nederlandse medgezellen
Feest op de allerlaatste avond

1 opmerking:

  1. Hai Monica,

    Wat leuk dat je de foto's hebt geplaatst.
    Wàt een stad, hè dat Parijs!
    Mooi om jullie te zien!

    Er zitten echt prachtige tussen.
    Die van die kledenverkoop en die boerenkar in Roemenië vind ik zo mooi.
    En oh, wel een beetje zwoele uitstraling heeft dat Roemeense Katrintje.
    Zijn alle meisjes een beetje 'zo'? ;-)

    btw: Yes, heb vannacht weer geslapen.
    Die pillen hebben wel wat bijwerkingen, maar tot nog toe gaat 't wel, hoor.

    Veel plezier op je volgende reis, hè?
    En dank je wel voor je fijne en lieve reaktie's bij mij.

    p.s. wanneer gaan wij eens samen shoppen, hihi?
    Ben er niet aan verslaafd, hoor!!!!!

    Oh, ik hoop zo, dat je daar lekker in de zee kan gaan duiken (zei Mies, een pietsie 'jaloers'...hihi!!)

    BeantwoordenVerwijderen