donderdag 9 juli 2009

ik heb vakantie..
tsja, vakantie dus.
t voelt zo dubbel, t is wel fijn!
maar dat betekend ook heel veel thuis zijn, en dus weer veel meer tijd hebben om na te denken, wat ik nou juist niet wou!
zomervakantie betekend ook zon toch? op dit moment regent t en waait t, en daarbij komt ook nog dat als de zon schijnt, ik me er niet in mag laten zien! want ik verbrand zo verschrikkelijk snel, door de AD(fv voor mies)..
ook betekend zomervakantie dat je een jaar afsluit, maar voor mij is t niet echt afsluiten..
want volgend jaar doen we t jaar weer opnieuw.. pff, t is wel beter.. i know.. maar toch, t voelt wel dubbel, want volgend jaar doet iedereen examen.. en dan zit ik daar nog steeds..
Opzich vermaak ik me best deze vakantie, k doe zo nu en dan iets en verder probeer ik wat slaap in te halen, op een één of andere manier lukt t me overdag wel om slaap in te halen, zonder akelige dromen en zonder slaapmeds!!. Overdag slapen is natuurlijk niet echt geweldige oplossing, maarja het is beter dan niets!
heb nogal hoofdpijn, dat is vervelend.. maar heb t idee dat dat komt omdat ik een klein beetje aan t ontspannen ben, wat natuurlijk best goed is, maar k denk dat ik mezelf dat onbewust nog niet toe laat ofzo, dat ik daarom zo'n hoofdpijn krijg,
maarja gelukkig heb ik nog bergen pijnstillers in huis, ondanks dat ik een hekel heb aan t spul, en t dan ook bijna nooit gebruik, wat moet dat moet..

oeehhhh ik ga zondag naar Parijs, met S. heb daar super veel zin in =)
ik neem gewoon mn ipod mee, dat als ik even tot mezelf moet komen, dat dat dan makkelijk kan.
ik ben zo blij dat ik S. heb.. hij begrijpt mij, en hij is zo lief :) dankzij hem kom ik de moeilijke periodes door! en hij heeft gewoon geduld met mij( wat ik trouwens echt heel knap vind) als ik iets niet wil, omdat ik dat gewoon nu niet aan kan, dan begrijpt hij dat zonder er moeilijk over te doen!
Ik heb vandaag ook nog een kaartje geschreven voor mijn arts in Nijmegen, De nazorg kon hier in leeuwarden, dus ik heb de beste man 2x gezien! 1x om gewoon te kijken hoe en wat, en 1x vlak voordat ik geopereerd werd.. dus tsja, k dacht ik stuur m een kaartje!
ik begin nu beetje moe te worden, de meds beginnen enigzinds hun werk te doen denk ik, dus ik zal zo naar mijn bedje verhuizen! gewoon even lekker liggen, muziekje luisteren en beetje rustig worden!
morgen weer een nieuwe dag, nieuwe dingen en zal ik hier weer wat meer schrijven, want dit verhaal is nogal onzinnig!

Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Lieve Monica,

    Hoe kom je er nu bij dat dit logje onzinnig is????

    Wat ik heel wijs van je gezien vind is het volgende, dat je schreef (ivm die hoofdpijn) : * maar k denk dat ik mezelf dat onbewust nog niet toe laat ofzo, dat ik daarom zo'n hoofdpijn krijg*.

    Bij mij is het zo, dat ik vroeger altijd schuldig werd verklaard door mijn omgeving, als ik eens 'lekker niets durfde te doen'.

    Heel veel plezier in Parijs.
    Super, dat je vriend zo'n begrip voor je heeft.
    Zo hoort het ook te zijn, hoor!

    Ben blij voor je.
    En hoop dat je goed geslapen hebt vannacht.

    Hoe ga je naar Parijs?
    Met de trein, bus, auto?

    Goede reis.

    p.s. ik woon veel dichter bij Parijs, lekker puh!
    maar ben er nog nooit geweest ;-)

    Lieve knuffel
    van Mies.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt superleuk dat je naar Parijs gaat! Zo'n mooie stad. Probeer vooral te ontspannen. Hopelijk gaat het dan ook beter met je lichaam en heb je minder hoofdpijn.

    Liefs,
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monica,

    Was het fijn in Parijs?
    Hope so!

    Ik heb je toegevoegd op mijn blog onder mijn vrienden, is dat goed?

    Veel liefs van Mies.
    En doe rustig aan, als dat lukt ;-)
    Bye!!!!!
    liefs van Mies.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Monica,

    Ook ik heb veel aan jou gedacht.
    Toch hoop ik dat je terug kunt kijken op een paar heerlijke dagen samen met je vriend.

    Ook jij komt er, hoor!
    Je bent zó dapper!
    Je steunt zoveel mensen met je bemoedigende berichtjes!
    Je komt er wel!
    Ook al heeft ptss wel een lange adem, hè?

    Ik heb je dagboekje ook gelezen, en herken er veel in van jouw klachtenpatroon.

    Ik hoop dat je kunt lezen, lekker ontspannen daarmee, of een of andere hobby doen, als dat lukken mag.

    Hebben jij en je vriend nog plannen voor deze vakantie?

    Veel goede moed, en ook bedankt voor jouw opbeurende reaktie.
    Super!!
    Liefssss
    van Miesje.

    BeantwoordenVerwijderen