woensdag 8 juli 2009

Muziek!

Muziek is zo belangrijk..
soms kom je teksten tegen, en denk je wow..
nou hier een aantal stukjes van teksten die ik gewoon heel erg mooi vind :)

I have to learn
have to try,
have to trust,
i have to cry

have to see
have to know,
that i can be myself

Krezip- i would stay

www.youtube.com/watch?v=B4rod977sy8


I will learn to let go what i cannot change
I will learn to fuck it what i cannot change
I will learn to love what i cannot change
But I will change
I wil change
whatever, whatever I can..

www.youtube.com/watch?v=umjRT6m4eec


en naja.. dit nummer, zo voel ik me op mijn meest depressieve momenten,
maar toch haal ik er ook veel kracht uit,
net als everybody hurts van R.E.M maar die luisteren jullie nu ;)

And then i turned seven- goodbye i'm sorry

www.youtube.com/watch?v=ogkxBRzPBWo

En zo is er nog veeel meer muziek, wat ik leuk vind, en wat me goed doet! maar, dat komt een andere keer, want ik ga nu maar eens richting mijn bed ofzo..
hopen dat ik een beetje kan slapen, en niet te veel nachtmerries heb!

Liefs,

P.s. ik heb weer zo lekker piano gespeeld vandaag, dat was echt weer heel fijn om te doen, dat is namelijk nogal een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb! misschien morgen weer, ik doe mn best! maar dat ontzettend zware hoofd, en mijn lichamelijke toestand laat nog wel eens te wensen over, dus is t helaas lang niet altijd mogelijk! maar ik doe mijn best =)

ohjaa voor de pianomuziek liefhebbers onder ons, Ludovico Einaudi.. is zoooo mooi, en zo goed! ik speel zelf ook veel van m, en die muziek is zo belangrijk voor mij!

2 opmerkingen:

  1. Lieve Monica,

    Ik vind het fantastisch dat jij piano speelt.
    Zou je graag eens willen horen!!!

    Ik heb het ook een poos gedaan.
    Echter vanwege fibromyalgie, lukte het niet meer.

    Ik ben meer van de klassieke muziek.
    Bach, enzo.

    Als ik beter ben, ga ik weer genieten van al die mooie klanken, enzomeer!!

    Muziek kan zo diep je emoties raken, hè?
    Wonderlijk, gewoon.

    Dag lieve Monica!!!!

    Happy day for you!!!
    (Mies)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey, er zitten inderdaad hele mooie stukjes muziek tussen, met een prachtige tekst.
    muziek kan je binnenste, stilste emoties raken die niemand anders kan raken.
    prachtig gewoon.

    gr elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen