dinsdag 30 maart 2010

~ .~UPDATES ~. ~

We gaan weer iets nieuws proberen,
met medicijnen dit keer.
antipscyhotica.. Risperdal.
niet dat ik psychotisch ben maar toch.
antipsychotica helpt om wat controle op je gedachten terug te krijgen.
en die controle heb ik wel nodig.
aangezien mijn gedachten op hol slaan, en ik te veel aan mijn hoofd heb,
gaan we proberen of dit werkt.
aangezien ik niet naar gesloten groep wil, ondanks dat dit misschien wel beter zal zijn.
ik wil t niet. omdat ik alleen maar angstiger wordt, als de deuren op slot gaan.
daarom gaan we dit maar weer proberen.
we merken t wel toch, of t werkt!
en gewoon met kleine hoeveelheid,
want psychotisch ben ikn iet.
maar hopelijk vind ik dan weer de controle terug,
en kan ik weer echt verder werken,
aan mezelf.
en aan mn toekomst

----------------------------------------------------------------------------
met mn knie gaat t ook nog steeds niet goed,
en in Leeuwarden kunnen ze niks voor me doen.
ja fysio.. maar om dat nou nog 10 jaar te doen en amper vooruitgang te merken,
slechts geen verslechtering.. ja of ik daar nou zin in heb..
en om het plaatje weer compleet te krijgen, toch maar weer naar Nijmegen.
dus daar 22 april heen.
en dan zien we verder.

------------------------------------------------------------------------

meer dan een jaar geleden, heb ik aangifte gedaan over één van de dingen die gebeurd is in mijn leventje.
dit betrof een zaak van toen ik 15 jaar was ( ben inmiddels 17) iets meer dan een jaar geleden heb ik dus aangifte gedaan. en er verder niks meer over gehoord.
2 weken geleden werd ik weer gebeld door de politie, en blijkt het onderzoek in volle gang te zijn.
2 weken geleden heeft hij alles bekend. nu is het afwachte op uitspraak van officier van justitie, en uiteindelijjk zal er een rechtzaak volgen. vind het erg spannend, maar het voelt ergens ook wel goed dat ik bevestiging krijg dat hij fout zat, en niet ik.

------------------------------------------------------------------------
wanneer ik met de dagbehandeling ga beginnen weet ik nog niet.

------------------------------------------------------------------------

t weekend van 10 en 11 april ga ik naar engeland,
naar Bristol.
en daar zingen we dan in de kathedraal daar.
en daar heb ik zin in :)

-------------------------------------------------------------------------
en we gaan niet naar singapore in de meivakantie :(

2 opmerkingen:

  1. Lieve Monica,

    Dank je, dat je toch nog bij mij 'op bezoek' bent geweest.
    Je bent erg belangrijk voor me, als je begrijpt wat ik bedoel(?).

    Wat maak je veel mee!

    Goed, dat die knaap bekend heeft.
    Gerechtigheid zal rust geven, lijkt mij. En recht doen aan jouw gevoel.

    Ik vind het zo fijn voor je, dat zingen!
    De muziek is zo intens.

    Onze oudste dochter zingt deze week ook op diverse plaatsen (in Zwitserland) . De passiecantate van Homilius.
    Ook schitterende muziek.

    Hopelijk heb je snel effect van de Risperdal. Ik ben er niet mee bekend.

    Houd je goed meislief.
    Blij om weer zoveel van je te hebben kunnen lezen.

    Is toch ook een goed teken, dat je dit hebt kunnen delen <3

    Tot gauw.
    Hou van jou,
    alle liefs, en goede reis.
    Mies.
    p.s. ik zit weer in de herbelevingen, maar dan weet ik tenminste dat die pijn 'ergens voor staat'.
    (en ooit (misschien) ooit eens 'de pot op gaat'))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee lieve meid,

    Bedankt voor je superlieve reactie bij mij. Ik geef ook heel veel om jou, ook al ken ik je niet in real life.

    Fijn dat je nieuwe medicijnen krijgt. Hopelijk brengen ze wat meer rust in je gedachten.

    En wat goed om te horen dat hij bekend heeft! Wel laat (vraag me af waarom hij überhaupt nu ineens bekend), maar beter dan nooit. En het is niet jouw schuld, meid. Maar die van hem.

    Vervelend dat de meivakantie niet doorgaat :( maar gelukkig ga je nog even weg naar Bristol :). Heel veel plezier daar. Geniet ervan.

    Veel sterkte. Ik heb vertrouwen in je.

    Liefs,
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen