maandag 8 maart 2010

Omdat deze 2 mannen met hun muziek mij weer laten voelen dat ik leef.
en mij me weer even gelukkig laten voelen.
en beseffen dat dat dus nog kan.


Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan, eerst genieten we ervan. Alles gaat voorbij, maar eerst genieten gelukkig, genieten we ervan.

''

Ik ken niemand die gelukkig is
en ik ken heel veel lieve mensen.
Ik ken heel veel lieve mensen
die geloof ik heel gelukkig zijn geweest.

''

Of als ik wakker word, nat van paniek
Dat ik niet weet meer waar ik ben zo ziek
Dan denk ik hoe het was, het was toen jij
En ik denk je hier bij mij

''

Ik ben er bijna, echt
Ik ben er bijna, echt
Verlaat me niet
Niet nu, niet nu
Maar kom nog even niet naar hier
Niet nu, kom nog even niet
Kom nog even niet

''

Niet iedereen kan een held zijn
Er moeten ook mensen gered
De truc is dansen op de gulden middenweg
En dat red ik nog maar net
Is Niemand die vertellen kan
Waarom en waarom jij
En ik want ik ben er nog
Ik sleep me naar de voordeur
En dan kijk ik is de middenweg al vrij

En ik zeg
Oh Slaap zacht, Elisabeth
Slaap zacht, Elisabeth
Slaap zacht

''
Vandaag ben ik gaan lopen
Omdat dat is wat ik wou
Heb geen idee waarom men zei dat het niet kon
Zeg liever ga maar, dat is leuk
En moet je doen

Want kijk me lachen man

Hier loop ik nou

en zo kan ik nog heel veel citaten doen van nummers van Acda en de Munnik want die muziek betekend zoveel voor mij, en de teksten zijn ontzettend goed. maar dan zijn jullie morgen nog steeds aan het lezen.

2 opmerkingen:

  1. Of als ik wakker word, nat van paniek
    Dat ik niet weet meer waar ik ben zo ziek
    Dan denk ik hoe het was, het was toen jij
    En ik denk je hier bij mij

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag lieve Monica,

    Houd moed!
    Dank voor je teksten, en voor de prachtige foto's.
    Je doet het zo goed.
    Maar idd, is hier veel herkenning, ook in wat Iris hierboven citeerde uit je tekst.

    Maar in de eerste plaats wil ik jou de erkenning geven, dat je een bijzonder meisje bent.

    Alle liefs en heel veel goede moed,
    van Mies.
    Die veel aan je denkt.

    BeantwoordenVerwijderen