zondag 25 april 2010

Intake gesprek was goed, begin waarschijnlijk 10 mei.
moet nog wel wat doelen voor mezelf op papier zetten,
maar dat komt goed.

Nijmegen was ook prima, lang verhaal dat komt nog.

en andrea en papa zijn weer in Nederland.

dus heel wat spanning zou weg moeten zijn.
maar ben nog steeds gespannen en er is nog steeds veel.
k ga opbouwen weer meer naar huis, maar eigenlijk gaat t nog helemaal niet zo geweldig.
maar ik denk dat ik t thuis ook wel red. en dan is de bedoeling dat ik 10 mei dus weer
helemaal thuis slaap en overdag op dagbeh. ben.
t lijkt gewoon alsof ik nog steeds op slot zit,
mn gedachten en emoties komen er allemaal niet echt uit,
en schrijf ook minder dan ooit tevoren.
( schrijven niet hier maar gewoon voor mezelf..)

I'm Confused.
en weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet.
weet niet wat ik wil.
zo ook met t naar huis gaan
ik wil wel meer naar huis
maar eigenlijk wil ik t ook helemaal niet.
ik weet t niet.
en zo veel meer dingen,
waarvan ik helemaal niet weet wat ik wil.
maar ik hoop dat ik daar in de loop der tijd snel achter zal komen.

1 opmerking:

  1. Hee meid,

    Fijn om te lezen dat je intakegesprek zo goed is verlopen :). Hopelijk blijf je dat gevoel houden als de dagbehandeling begint.

    En ik begrijp wel (nja voor zover ik het kan begrijpen) dat je nog steeds spanning voelt. Waarschijnlijk omdat er weer dingen gaan veranderen en je onzeker bent over wat je precies wil en dat laatste is ook niet zo eenvoudig. Dat heeft tijd nodig.

    En in tussentijd wens ik je heel veel sterkte.

    Liefs,
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen