maandag 19 april 2010

omdat mijn emoties en gedachten in een achtbaan gaan,.
spanning, veel spanning.

vrijdag 15:00 intake op dagbehandeling,
met meneer Jorritsma mijn nieuwe behandelaar.
en mevrouw Bosma, intensief psychiatrisch gezinsbegeleider.
spanning spanning.

Donderdag 14:00 bij prof van kampen in Nijmegen.
eens kijken of ze nog iets voor mijn knietje kunnen doen,
of dat het toch allemaal bij HMS hoort..
spanning spanning.

situatie met die aswolk, mijn vader en zus in singapore.
mijn zus haar operatie, wanneer komen ze weer in Nederland.
spanning spanning.

en dan nog de therapieen, en traumaverwerking.
spanning spanning.

en t enige dat ik kan doen, is gewoon doorademen..
en af en toe een uitweg zoeken, waardoor k die spanning wat kwijt kan.
Ik weet alleen niet zo goed hoe..
weet alleen slechte manieren..
en t schrijven wil ook niet zo goed tegenwoordig.
zit vast, op slot, muurvast.

maar ik adem gewoon maar verder,
en hoop ik dat na vrijdag,
als ik meer weet over mijn zus, nijmegen en dagbehandeling
dat er dan wat spanning weg gaat..

2 opmerkingen:

  1. Lieve Monica,

    Erg, die spanning.
    Hopelijk houdt je het nog een beetje uit.
    En heb je goede begeleiding.
    Wat staat er veel op je programma.
    Veel sterkte.
    Je weet dat ik aan je denk.

    Rot, dat je vader en zus daar ´vastzitten´, zeg!
    Heel veel sterkte voor donderdag en vrijdag.
    Laat je nog iets weten, als je het kunt?

    Een dikke knuffel <3 !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah meisje *knuffel*. Begrijpelijk dat je zoveel spanning voelt, het is ook allemaal veel tegelijk. En wat een ongunstige situatie, zo met die aswolk. Ik dacht vooral aan gestrande vakantiereizigers en businessclassmensen die neen congres misten, maar niet aan mensen die medische zorg nodig hebben. Maar ik las gisteren in de krant dat er steeds meer vliegtuigen vliegen, dus hopelijk komt ze snel thuis en kunnen ze haar goed behandelen.

    Net als dat ik hoop dat jouw behandeling ook zal aanslaan. Heel veel sterkte meid, ik denk aan je.

    Liefs,
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen