woensdag 7 april 2010

My Big sister.

the only thing i can do for you now, is just be there for you.
maar jij bent ver weg. maar heel snel weer hier,
en voor het eerst.. wou ik dat je gewoon ver weg bleef.
want dit is niet leuk.
ik hou van je,
en ik hoop dat alles goed komt.
en ik baal ervan dat je nu eerder terug moet komen.
als jij weer hier bent, dan gaat de beer weer bij jou logeren!
My big sister,

I LOVE YOU!!!

en we hopen gewoon, dat alles goed komt. gelukkig zijn ze er optijd bij,
en we blijven hopen dat t goed komt.
maar zorgen maak ik me wel, en ben gewoon heel erg geschrokken.
en ik hou van je,
ik hou gewoon heel veel van je.
en wederom,
voor het eerst.. had ik gehoopt dat je ver weg bleef.
want op dit moment zou dat betekenen dat alles goed was.

Love.

3 opmerkingen:

  1. Ben je morgen in het oranje bierhuis? Of, nee, wacht je gaat naar engeland! veel plezier nogmaals. Ik hoop je snel weer te spreken.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meid, wat is er aan de hand? Is ze ziek?
    Veel plezier in Engeland meid!(K)Ik hou van je

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is er met je zus gebeurd? :(
    Maar het is niet uit met rijlesjongen, maar hij had gezegd dat het uit zou zijn als ik mezelf nog een keer zou beschadigen. Maar ik heb het hem niet verteld en morgen gaan we naar de bios en dan ziet hij het ook niet. En dan hoop ik dat het snel weg is en hij het nooit te weten komt..

    BeantwoordenVerwijderen