dinsdag 20 juli 2010

IBS is verlengt met 3 weken.
vandaag de zitting gehad, met advocaat rechter grifier psychiater ouders en groepsleiding
en dat allemaal in 1 klein kantoortje.
ik dacht dat die advocaat juist voor mij zou moeten zijn,
maar ze ging helemaal mee in de beslissing van de psychiater en de rechter
dus daar werd ik niet echt vrolijk van.
maargoed,
t is wel met opbouw naar de open afdeling, dus niet 3 weken de deuren op slot.
met vrijheden onder begeleiding, uitbouwend naar vrijheden op afspraak.
morgen ga k even thee drinken op de open afdeling, dat vind k toch wel erg fijn
omdat k daar ook vrienden heb enzo.
verder mag ik wel gewoon mee doen met de olympische week, dus dat is toch wel fijn.

heb de afgelopen week toch wel weer erg goed door gekregen hoeveel mensen er om me geven
en daarom zou k op dit moment t niet nog een keer doen.
maar ze vertrouwen me toch nog niet helemaal toe op de open afdeling
ook omdat t  aan mij eigenlijk niet te zien is hoe het echt gaat.
dusja zo staan de zaken ervoor op t moment.

liefs.

1 opmerking:

  1. Tuurlijk geven er veel mensen om je!

    Denk daar maar aan:):)
    Ik hou van je!

    BeantwoordenVerwijderen