zaterdag 3 juli 2010

ik ben er voor je, zei jij.
ik hou van je, en ik laat je niet alleen, wat er ook gebeurd zei jij.
ik kan niet zonder je, antwoordde ik.
dat hoeft ook niet want ik blijf er altijd voor jou antwoordde jij weer.

dit alles bleken slechts loze woorden,
want al maanden ben jij er niet voor mij,
al maanden heb je het te druk met jezelf en de andere mensen om je heen,
om je zorgen te maken om mij,
al maanden is zelfs de vraag '' hoe gaat het met je'' te veel.
en het enige contact dat we soms nog hebben, komt vanuit mij.

maar ik leef nog,
en heb al tijden overleefd
zonder dat jij er voor mij bent.
dus ik ben toch sterker dan ik dacht.

want jij bent niet de enige waarvan ik dacht dat ik niet zonder kon
en waar ik nu niets meer van hoor,
en toch blijk ik sterk genoeg te zijn.
het is me wel duidelijk, dat jij niet zoveel van mij hield als ik van jou.
en toch..
toch mis ik je.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb geen idee over wie dit aanvankelijk geschreven is... maar het voelt wel heel herkenbaar. En dat spijt me al heel lang. Ik hoop dat je me binnenkort een kans geeft dit een beetje goed te maken. Want ik mis jou ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve meid,

    Ik herken me zo in je woorden. Precies zoals iemand mij ooit beloofde er altijd voor me te zijn en nu hebben we al maanden geen contact meer. Ik hield veel meer van hem dan omgekeerd en ik mis hem. Veel te trots om het ooit aan iemand toe te geven, maar ik mis hem.

    Het maakt niet uit dat je niet zoveel bij me reageert en ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet meer bij kunt houden omdat ik zo ontzettend veel log de laatste tijd (terwijl er feitelijk gezien niks gebeurt).

    En ik vind het zo lief wat je bij me schrijft! Ik denk ook regelmatig aan jou, maar ik had niet verwacht dat dat andersom ook zo gold. Het is idd raar dat we op een bepaalde manier om elkaar geven, terwijl we elkaar nauwelijks kennen.

    Ik moet vaak denken hoe het met je gaat. Op web-log kan ik daar niet altijd wat uit afleiden (is verder geen verwijt), maar ik hoop echt dat alles (langzaam) beter zal worden. Je bent zo'n lieve, mooie meid en je vecht zo hard.

    Sterkte en veel liefs,
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen