donderdag 29 juli 2010

IBS wordt waarschijnlijk een week eerder stopgezet!
en ik mag mee met de zeilweek, dus volgende week heerlijk 5 daagjes zeilen.
we hebben wel een contract opgemaakt, met afspraken enzo,
daar moet ik me aan houden, en als t me niet lukt om me er aan te houden dan weer terug naar de swing.
moet misschien dit weekend naar huis.. voor een weekendje, en dan t weekend na de zeilweek weer..
amar dat vind k toch wel heel spannend, dus we moeten maar even zien hoe en wat.
maar dat die IBS wordt opgeheven morgen, dat vind ik toch wel heel fijn!
ik ben weer een beetje bezig met mijn toekomst, dus dat is ook positief.
dat neemt niet weg dat de gedachten er nog steeds veel zijn, maar ik zou t nu niet zomaar nog een keer doen.
dus er zit toch wel iets aan vooruitgang in :) ook al is t gevoel nog steeds negatief, en heb ik nog steeds veel last van alles.. maar de ergste suicide plannen zijn wat weg, dus vooruitgang is t toch, ondanks dat ik natuurlijk liever nog veel meer vooruitgang zou willen!


Liefs

2 opmerkingen:

  1. Een klein stapje is ook een stapje. :)
    Stertke ermee meis :)

    Knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee meid,

    Ik vind het fijn om te lezen dat het weer iets beter met je gaat :). Mooie foto's heb je trouwens op flickr staan! Ik hoop dat het steeds een beetje beter met je zal gaan.

    Liefs,
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen