dinsdag 5 oktober 2010

[tears+2.jpg]



Help, I have done it all again
I have been here many times before
Hurt myself again today
And, the worst part is there's no-one else to blame


Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me
I am small
and needy
Warm me up
And breathe me


Ouch I have lost myself again
Lost myself and I am nowhere to be found,
Yeah I think that I might break
Lost myself again and I feel unsafe


Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me
I am small
and needy
Warm me up
And breathe me

2 opmerkingen:

  1. Is het echt gebeurd?
    Ik had namelijk zo'n vreemd gevoel dat ik je moest bellen, maar kon nergens een werkende telefoon vinden...

    Hou van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja..
    vrij diep dus dat was minder.
    moest gehecht worden enzo :|
    heb wel veel gedaan hoor van te voren om t tegen te houden, ook met leiding en al gepraat. maar t ging gewoon niet..

    BeantwoordenVerwijderen