dinsdag 15 september 2009

Goodbye my hopeless dream

Goodbye my hopeless dream



Ik had zo gehoopt, dat ik weer echt met school kon beginnen.
dat alles goed ging, dat de lessen leuk waren, ik alles kon volgen, en alles ging zoals t ging.
maar ik red t niet, ik ben dood en doodmoe, helemaal opgebrand, kapot.
school valt me heel erg zwaar, t kost me heel erg veel energie om alleen al naar alle lessen te gaan.
in mn tussenuren red ik t nog net om wat huiswerk enzo te gaan doen, maar daarna ben ik op.
thuis ben ik doodmoe, en wil ik maar al te graag slapen. ik slaap overdag ook wel regelmatig.
maar damn, ik ga dit niet volhouden, we zijn nu pas 3 weken bezig met school,
en ik heb nu al t idee dat ik alweer maanden bezig ben.
dit lijkt me niet goed. ik ben zo ontzettend moe.
k red dit niet.
ik heb t gevoel dat ik ieder moment kan instorten.
weet even niet meer zo goed wat ik moet nu.
en daarbij komt ook nog dat ik me nogal ziek voel.
denk niet dat ik morgen naar school ga..
voel me beroerd.
ik weet niet meer zo goed wat ik nu moet,
hoe ga ik dit volhouden?
als ik t niet volhoud moet ik straks nog van school af, en dat wil ik niet!

Goodbye my hopeless dream.
t zal allemaal een droom blijven, k ga dit niet redden.
Goodbye.

1 opmerking:

  1. Lieve Monica,

    Wat rot voor je.
    Kan het zijn dat er een griep aan zit te komen,
    of heb je je moeten forceren?
    Ik wens je alle sterkte toe.
    Een hele dikke beterschapsknuffel.

    Heb je al hulp ingeschakeld?
    Wel doen, hoor!!!
    Ik denk aan je <3
    Mies

    BeantwoordenVerwijderen