maandag 7 september 2009

Vriendschap.

De echte conversatie tussen vrienden schuilt in de stiltes.
Niet wat je zegt, maar dat je nooit iets hóéft te zeggen -
dat is wat telt.




Geen vriendschap is zo warm of zo zoet als die tussen twee vrouwen.


Vriendschap is, een reikende hand in de duisternis te zijn voor een ander in nood.




Vriendschap is dagelijks brood voor het hart.



Dankje, je was goed en lief voor me vrijdag! x

we hebben geslapen, samen.
ontwaakten, leerden, speelden, aten samen en waar we ook gingen, als Juno's zwanen, we waren altijd onafscheidelijk, tezamen.


Ware vrienden zijn zij, die je echt kennen, en toch van je houden.


Ach vriend, zouden jaren ons kunnen scheiden?
Iedere vriendin staat voor een wereld in ons, die misschien pas ontstond toen zij kwam; pas door de ontmoeting werd die nieuwe wereld geboren.

5 opmerkingen:

  1. jaren kunnen ons idd niet scheiden. ik zal er altijd voor je zijn, want je zal er ook altijd voor mij zijn.

    kusSchaap

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh meid ik zal je vriendin blijven zolang je me nodig heb, en zonder woorden zal ik jou zeggen hoeveel ik van je hou( hoewel dit erg moeilijk wordt:P)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat mooi geschreven! Zijn dat vriend(inn)en van je op de foto's en sta je er zelf ook tussen? Bedankt voor je lieve reactie bij mij. Jij doet het ook goed :)

    Liefs,
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi log heb je gemaakt, nobody!
    Ik neem aan dat jij diegene bent, van op de derde foto (aan de linker kant).

    Mag ik vragen, of achter die grote zonnebril jouw vriend schuil gaat?

    Thump up!
    en liefs van Mies.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Mies.
    nee is niet mijn vriend,
    is een hele goede 'gewone' vriend.
    heb een hele tijd geleden foto's van Parijs hier op gezet, daar staat 'mijn' vriend wel op ;)
    en ja ik ben idd op die 3e foto aan de linkerkant;) en die foto met die jongen, daar ben ik ook, maar die foto is al wel een beetje oud ;)

    xx
    Monica

    BeantwoordenVerwijderen