woensdag 10 februari 2010

Omdat dit op het moment de waarheid is.

Ik voel me k*t.
ongelovelijk k*t.
en ja, ik heb al met groepsleiding gepraat vandaag.
en Nee het heeft niet geholpen.
heb net drie kwartier buiten in de kou gezeten. zonder jas aan
en nu ben ik niet meer op t randje van flippen.
dus ik kan straks als ik gezinsgesprek heb mijn masker wel weer opzetten.
maar ik ben een emotioneel wrak vandaag.
en wou dat ik mijn leven even uit kon zetten.
aangezien ik charlotte beloofd heb geen zelfmoord te plegen,
en ik ook nog lieve vrienden heb,
is zelfmoord geen optie.
maar wat zou ik dat nu graag willen,
eindelijk verlost van deze ellende.
het is allemaal zo ontzettend zwaar

een meisje hier, die voelt zich nu vet rot,
en nu komt haar moeder langs, zodat ze even een vertrouwd iemand om zich heen heeft.
zij heeft zo'n goede band met haar moeder..
ik ben er eigenlijk wel een beetje jaloers op.
wou dat ik ook zo'n goede band met mijn ouders had..

ik ben verdrietig, bang, wanhopig en paniekerig nu.
maar ik zal mijn masker weer opzetten,
en weer doen alsof het goed gaat
want mijn ouders komen zo
en we hebben zo gesprek

excuses voor dit niet zo vrolijke logje
maar ik ben het licht kwijt,
in deze duisternis.
en ik hoop dat ik die snel weer vinden zal.

2 opmerkingen:

  1. Hee lieve meid,

    Gaat het inmiddels al weer een beetje beter met je? *knuffel*. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk was om te zien hoe de moeder van een ander meisje langskomt om haar te steunen, terwijl jij je masker op moest zetten voor het gezinsgesprek. En het lijkt me sws niet makkelijk om daar te zijn en overal mee geconfronteerd te worden.

    Ik wens je heel veel sterkte en hoop voor je dat je het (zwakke) licht weer terug gaat vinden. Want ergens in deze duisternis is ook een uitweg voor jou.

    Liefs,
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monica,

    Hoe is het gesprek gegaan met je ouders?

    Wat zwaar, steeds dat masker te moeten dragen,
    maar ik herken het ´ten zeerste´.
    Die noodzakelijkheid, die je maar niet kwijt
    kunt raken.

    Omdat anders alles slaat op drift.

    Zo moeilijk om te beschrijven.

    Lieverd ik denk aan je.

    Hier gaat het ook niet zo best.
    Heb nogal heftig de griep (erbij) te pakken.

    Mag ik je wat vragen,
    was jij het die vanavond een reactie op mijn blog bij me achterliet?

    Er stond nl geen naam of iets bij.
    Toch vermoedde ik dat jij het bent/was.

    Als je wilt mag je me wel mailen.
    Staat op mijn site.

    Ik zou willen dat ik meer voor je kon doen.

    Laat je evt. iets weten, a.u.b.?
    Ik leef heel erg met je mee,
    helaas die afstand,
    helaas zo ver weg
    maar echt
    ik weet,
    hoe je vecht!

    en ik ben evengoed TROTS op jou.
    omdat ik van je HOU! ♥
    Tot gauw
    (hopelijk!)

    Dikke knuffel, arm om je heen.
    van je miesvriendinnetje <3

    BeantwoordenVerwijderen