zaterdag 16 januari 2010

Eindelijk hier weer een computer. na ongeveer 6 weken is ie dus weer terug.
dus zal ik jullie hier wat meer op de hoogte gaan houden.
t is nu weekend, en bijna iedereen is weg.
of op weekend, of even ergens op visite.
en ik zit lekker muziek te luisteren achter de computer.
en hier schrijven dus,,

hoe het hier gaat?
uhm k weet niet..
t is zegmaar nog niet echt behandeling, eigenlijk alleen observatie.
en daarom schiet het ook niet echt op, en voel ik me zeker nog niet beter..
dat is dus wel jammer.
1 maart is mijn diagnostiek. dan zien we weer verder
maar als het goed is, begin ik al wel tijdens de observatieperiode met EMDR.
dat hoor ik denk ik 1 dezer dagen wel..
t is vooral één grote waas in mijn hoofd..
soms voel k me goed, en heb k weer hoop dat het goed voelt
maar dat kan 1 seconde later weer weg zijn,
naja aan dit bericht is denk ik ook wel te zien hoe helder dit bericht is
k weet niet
k klik maar gewoon op publiceren..
want dan weten jullie iniedergeval een beetje hoe het hier gaat.
heel wisselend dus, en behandeling heb k nog niet echt ofzo
vooral observatie
en binnenkort EMDR..
ohja, k had dinsdag ofzo PMT..
en daar had ze dan een lijstje met dingen over mij,
diagnose dingen enzo.. was wel confronterend..

1. knie problemen.
2. Psychische ziekte bij moeder
3. Trauma(s)
4. depressieve stemming
5. emotieregulatie probleem.
6. automutilatie werkt verslavend
7. Problemen binnen familie.

heerlijjk zo'n lijstje. maargoed,
ze willen me nog een hele tijd observeren..
dus ben benieuwd wat hier nog bij komt.
blegh
k weet niet
wazigheid
k klik wel gewoon op publiceren
en dan ga k douchen ofzo
k zie wel
doei

1 opmerking:

  1. Dag lieve Monica,

    Fijn dat je hier weer wat schreef.
    en je ons op de hoogte houdt.
    Ze zijn toch wel intensief met je bezig daar, lijkt me.
    Al vind ik die observatieperiode eigenlijk lang.
    Tot 1 Maart als ik het goed begrijp?
    Gelukkig dat de EMDR al eerder gaat beginnen.

    Kan je het met de mensen daar om je heen goed vinden?
    Al vrienden gemaakt?

    Je zult nu wel uitgedouched zijn ;-)
    Voor jou dan een heel rustige en ontspannen avond gewenst.
    Ik neem aan dat je morgenavond weer terug gaat naar de opname(?)

    Hou vol, hoor.
    Je klinkt toch al een stuk zekerder van jezelf.
    Heel veel lieve en zachte knuffels
    van Mies.

    BeantwoordenVerwijderen