vrijdag 22 januari 2010

het is best heftig.. als je 2 jaar lang gevochten hebt
als alle orthopeden in Leeuwarden je gezien hebben
je naar ongeveer de beste orthopeed in nederland bent geweest
door een professor in Nijmegen geopereerd bent
2 maanden gewone fysio
daarna nog anderhalf jaar 2x in de week fysio in het ziekenhuis
masages hebt gehad
en dan
hoor je;

Jou knie die trekt die prikkels niet.
De sporten die je graag wilt, die kun je niet meer.
je kunt nog lopen fietsen en misschien nog roeien.
maar beter dan dit wordt het niet.
Het wordt nooit meer beter.
Je kunt nooit meer sporten.

dat was heftig.
En ik ben er best wel kapot van..



verder heb ik heb veel nieuws,
heel veel nieuws  =)
dat komt nog.
dit weekend.

Laugh.Live.Love

4 opmerkingen:

  1. Dat is het kutste nieuws dat je ooit kan krijgen!
    Maar er is gelukkig mee te leven!

    Ik hou van je lief, ik zla je drage indien nodig(wordt vast een leuke actie;))(K)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moeilijk meislief :(

    Maar ik begrijp dat je ook beter nieuws gaat melden.

    Ook ik denk veel aan je.
    En vergeet je echt 'never', nooit!

    Alle liefs
    van Mies.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee meid,

    Ik weet dat ik een tijdje niet heb gereageerd, maar ik dacht nog wel aan je en heb net even je logjes bijgelezen. Echt moeilijk om zulk nieuws te horen te krijgen :(. Heel veel sterkte meid.

    Liefs,

    PS: bedankt voor je lieve reactie bij mij. Klinkt als goed advies en ga echt mijn best ervoor doen.
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen