zondag 3 januari 2010

ik ben weer terug gegaan naar mijn oude vertrouwde zwarte lay-out.. ik miste het toch wel.
hij is een stuk minder dan die vorrige blauw met witte. maar wel weer iets vrolijker dan die daarvoor.
ik werd gek van dat vrolijke optimistische blauw. als het weer wat beter gaat komt er vast wel weer wat meer kleur. en tsja.. het is misschien allemaal niet zo vrolijk. maar dat ben ik ook niet.
maar hoop hou ik wel. ik blijf wel vechten.
maar misschien houd ik ook gewoon wel van zwart. het is zo duister, en zo mooi tegelijk.
naja we zien allemaal wel.
vandaag vieren we de verjaardag van Andrea( mijn zus) en tegelijk haar afscheidsfeestje,
dinsdag vliegt ze naar Singapore.. voor een half jaar. dat wordt wel wennen, maar ik vind het heel erg leuk voor haar! vanavond weer terug naar de swing. eindelijk weer rust. het is hier thuis altijd druk, elk weekend moet ik weer vanalles. komt er steeds visite etc. en daar heb k helemaal geen behoefte aan.. maargoed. t is zo. vanavond weer terug, eindelijk weer rust. en dan ga ik maandag toch maar even met de arts praten. want kheb sinds k van de mirtazapine af ben veel meer aanvalletjes enzo, en slaap heel slecht. soms nachten bijna niet, en andere nachten slaap ik wel, maar ben ik 's ochtends nog veel moeier, want dan heb k zo veel rare dromen, en lig k de hele nacht te zweten etc etc. schiet ook niet echt op dus..
moet maar even zien wat we daarmee gaan doen.

meer heb k even niet te schrijven.. excuses voor mijn niet zo hele vrolijke lay-out..

Liefs

2 opmerkingen:

  1. Mooi zwart is niet lelijk, toch? ;)
    En ik vind de foto bovenaan ook vrolijk.

    Ik hoop je snel weer te zien.

    x .4,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze layout eigenlijk ook wel mooi. Vooral je kopfoto :) Hopelijk vindt je weer een beetje rust in de Swing. Succes, meid.

    Liefs,
    nina

    BeantwoordenVerwijderen