zondag 30 augustus 2009

aanvulling op de eerste stapjes richting vrijheid

zoals jullie zien,
een nieuwe lay-out.
een iets vrolijkere dit keer,
dit ook omdat ik wil laten zien, dat het steeds weer wat beter met me gaat.
ik kan nu terug kijken op hoe diep ik heb gezeten,
en beseffen dat ik op weg ben naar vrijheid.
al leven wij natuurlijk in een vrij land, ik probeer hier mee te zeggen
vrijheid in mijzelf. dat ik kan leven, kan genieten, kan beseffen,
dat ik leef, zonder herbelevingen, nachtmerries, etc etc.
ik ben op weg, ik ben er nog niet,
maar stapje voor stapje ga ik de goede kant op.

6 opmerkingen:

  1. Wat goed. Hihi, is dat nu een foto van mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik hoop dt wij(jou vrienden) je kunnen helpen met deze stapjes nemen. Laat ons samen met jou die weg bewandelen:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. noh, hij is wel van mij ;) Kijk maar op mijn hyves, foto's van spanje. Het is wel een bijzondere foto die je uitgekozen hebt, want ik heb hem gemaakt op het einde van de wereld, cape finisterre, met het ultieme gelukkigheidsgevoel.

    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monica,

    Het ziet er prachtig uit!
    Heel mooi, zoveel vrijheid er van die vogel (zeemeeuw) uitgaat!
    Op weg naar het licht!

    Veel succes met deze hernieuwde stat,
    Liefs,
    Mies.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps, wel een een startfoutje van mij.
    Natuurlijk moet het: deze hernieuwde START zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heee meid,

    Je nieuwe lay-out ziet er echt mooi uit! Het inspireert me om ook een nieuwe te maken :) Maar echt superfijn dat et beter met je gaat! Vrijheid in jezelf, mooi omschreven. Ga ervoor!

    Liefs,
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen