dinsdag 4 augustus 2009

Hallo allemaal!

hier weer even een berichtje van mij,
ik schrijf hier niet zoveel,
het kost me veel energie, en zoveel energie heb ik nog niet,!
Ik ben vandaag heerlijk met mijn ouders en zus wezen varen in een fluisterbootje bij de weerribben, dat was wel erg fijn, wordt altijd erg rustig van het water!
ik heb besloten dat ik komend jaar ga stoppen met roeien, ik heb dr geen zin in, om weer het eerste half jaar zo half te kunnen trainen, als ik iets wil doen, dan wil ik het goed doen!
neem dus een soort van tussenjaar, en dan t jaar daarna wel weer verder, en dan eens even laten zien wat ik kan!
ook moet ik gaan beslissen of ik weer pianoles wil of celloles, of geen van beide.. moeilijk, ik weet het niet. ik denk er nog over na!
in mijn tussenjaar ga ik denk ik iets met toneel doen ofzo, is toch met een groep, en dat kan mijn knie aan..
maar k zie dr wel wat tegen op, weer nieuwe groep enzo.. maarja aan de andere kant, nieuwe klas, nieuwe groep, nieuwe mensen, gewoon even als annoniem persoon beginnen,
heeft ook wel wat!
mijn hoofd zit een beetje op slot, dus ik laat het hier even bij voor vandaag, wie weet morgen meer! ik zal binnekort ook even foto's van t varen van vandaag erop zetten!
ohjaa ik mis mijn lieve vriend,, Hij is nu bij zijn oom en tante aan het helpen op een boerderij, dus heb m al anderhalve week niet gezien ofzo.. en dat vind ik nogal lang, maar hij komt waarschijnlijk morgen thuis, dus dat iswel weer fijn!

liefs,

2 opmerkingen:

  1. Oh, een fluisterbootje, wat klinkt dàt goed!
    Al met al lijkt het toch wat beter te gaan met je, lieve Monica.
    Ik ben erg benieuwd naar de foto's.
    Je vriend zal nu wel weer bij je zijn, vermoed ik.

    Houdoe maar weer,
    en tot de volgende ronde ;-)
    Veel liefs van Mies.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn om weer eens bij jou te kunnen lezen :).

    Ik ken echt weinig mensen die celloles hebben (lijkt me echt leuk om een keer naar te luisteren), maar ik wil zelf al zo lang piano spelen! Denk er maar rustig overna, voordat je overhaaste keuzes maakt.

    Toneel is best een goed idee. Persoonlijk heb ik er een hekel aan om te doen, maar je leert er nieuwe mensen kennen en dat is eng, maar ook handig. Je kan een soort van opnieuw beginnen daar.

    En mooi dat het gezellig was :) Remember the good things in life. En is je vriendje inmiddels teruggekeerd?

    Liefs,
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen