dinsdag 11 augustus 2009

Vandaag heb ik niet heel veel gedaan, maar wel even nuttig bezig geweest,
heb me aangemeld voor de open dag van Manchester,
en heb wiskunde gemaakt, jaaa wiskunde! haha, ik heb het eerste hoofdstuk nu uit,
en ben net begonnen in de 2e, ik hoop dat het me lukt om 3 tot 4 hoofdstukken af te krijgen voor de vakantie is afgelopen! ik doe mijn best!
vandaag was dus eigenlijk alles prima, ga straks naar sjoerd toe( mijn vriend) ( ja nina hij is weer terug ! =) ) en daar zijn dan nog meer mensen, wordt vast wel gezellig.
maar toch, ik weet het niet, ik voel me gewoon niet zo happy, het heeft niet echt een duidelijke reden, heb onrustig geslapen vannacht, heb weer veel gedroomd, vooral over het verleden, van toen ik nog heel jong was, wie weet daarover verder meer, nu even niet.
ik ga waarschijnlijk vrijwilligerswerk doen bij het rode kruis, Ik wil iets voor anderen doen, anderen helpen, ipv dat mensen mij helpen, heb wel weer genoeg hulpverleners gezien voor voorlopig.. Ga nog even uitzoeken wat ik nou precies wil en kan daar, maar ik ben het iniedergeval van plan :)
heb weer heel erg last van mijn nek en schouders, begin weer gespannen te worden, dat terwijl ik eindelijk eens een klein beetje ontspannen was deze vakantie..
school komt er weer aan, vind het leuk, weer beginnen weer even goed.. want vorrig jaar ging ik nog wel naar school, maar dat was meer om het er even zijn, niet meer echt..
dus weer beginnen, maar ook een nieuwe klas, nieuwe mensen..
vind het spannend, vind het eng.. maar ik ga het wel doen, ik moet nu stoppen met schrijven, want ik moet mn spullen pakken en moet de vaatwasser inruimen..
ah ik haat MOETEN, ik haat alles waar MOETEN in zit, want Moeten is dwang.. en dat haat ik..
achja ik weet het allemaal ook even niet zo goed..

liefs

1 opmerking:

  1. Wat fijn dat je vriendje weer terug is! =)
    Echt zo gaaf dat je gaat kijken op de open dag in Manchester! En ik vind je idee om bij het Rode Kruis te werken mooi.

    Liefs,
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen