woensdag 12 augustus 2009

Ik heb me nu officieel aangemeld bij het rode kruis. als jonge vrijwilliger! ga dan bij oude mensen op visite enzo, die bijna geen visite meer krijgen, gewoon koffie drinken, boodschappen voor ze doen etc. gewoon kleine dingen, maar die heel belangrijk kunnen zijn, en een luisterend oor bieden voor alles wat ze kwijt willen! Dat lijkt me namelijk heel leuk om te doen, en ook heel dankbaar! En als dit een beetje loopt ga ik ook mensen die hier in NL zijn komen wonen, helpen met het leren van nederlands etc. Ik kan daar genoeg doen, en dat lijkt me ook erg leuk!
Ik heb wel weer genoeg artsen, hulpverleners etc. gezien, en wil nu ook eens iets voor anderen doen;) niet altijd de patient/clieent zijn!
ik zal graag verder willen schrijven, maar ik ga nu slapen, want moet morgen weer fysio'en en werken ;)

liefs,

3 opmerkingen:

  1. Als ik ze toch lees, kan ik net zo goed bij al je laatste logjes even een reactie plaatsen ;) Zoals ik net al zei lijkt het me echt superleuk om bij het Rode Kruis te werken; daar krijg je volgens mij echt veel waardering voor terug. En het is mooi om hulp te verlenen als je het zelf hebt ontvangen.

    Liefs,
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie :)
    Bedrijfeconomie ;)

    Liefs,
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monica,

    Het is fijn om deze doelen te hebben. En om betrokkenheid te kunnen tonen.

    THUMP UP!

    Ging fysio een beetje goed?

    Liefsssss, and maybe 'til later!
    Dag kanjer,
    Mies :)

    BeantwoordenVerwijderen