maandag 24 augustus 2009

Ik heb het eindelijk voor elkaar..
ik heb een aantal dingen op papier gezet,
en wat dingen van het forum uitgeprint.
aangezien ik daar namelijk nog wel eens schrijf, over wat er gebeurd is.
maar ik het nooit gedurfd heb, om t uit te printen.
want nu staat het er. zwart op wit, beklemmend, beangstigend.
zou het al te graag weer door de papierversnipperaar willen halen.
maar ik hou me in.
zal zo me eerst weer even laten afbeulen bij de fysio. en dan naar mn psych.
zie dr tegen op, ik weet niet waarom. wil niet.
morgen school, daar heb ik al helemaal geen zin in.
al mis ik t OM wel, dus dat ik hun weer kan zien, dat is wel fijn:)
maar ik moet nu stoppen, ik schrijf vanmiddag meer,
want ik heb namelijk nog een heleboel te schrijven!
maar ik moet zo naar fyiso!

liefs,

1 opmerking:

  1. Heel goed gedaan met dat printen.
    Thump up!
    Ik hoop dat fysio ook goed is gegaan.
    Love you!
    Mies.

    BeantwoordenVerwijderen