maandag 10 augustus 2009

uhm ja..
ik zal weer even iets schrijven,
ik weet eigenlijk niet wat,
maar goed ik begin maar,
ohjaa ik wou even vertellen dat ik in Oktober met mijn zus naar Manchester ga!
we gaan daar naar de universiteit, om te kijken of ik daar wil studeren, het lijkt me nu super leuk, en hoop dat dat ook zo is;) heb ik iniedergeval iets om naar uit te kijken!
Het gaat tegenwoordig wel weer iets beter dan geweest is, ik denk dat dat mede komt omdat het vakantie is, ik heb niet zoveel aan mn hoofd, ik slaap redelijk goed, en doe gewoon dat waar ik zin in heb! best fijn =)
over iets meer dan 2 maanden ga ik proberen of ik kan afbouwen met de medicatie, we zullen zien, ik hoop het beste, want het zou toch wel fijn zijn, als ik mijn ''bezinningstocht'' in de meivakantie medicijnloos kan doen.. en ik verlang weer naar een koud biertje op t terras ;) haha, maarja die medicijnen doen zn werk, en ik voel me steeds weer een beetje beter! verder heb ik knu geen zin om te schrijven, ik ga lekker naar beneden op de bank liggen tv kijken ofzo, ik zie wel;) evne rustig aan!

liefs,

2 opmerkingen:

  1. Lieve Monica,

    Eigenlijk had ik je al gemist hier, en op de site.(die eruit ligt momenteel)
    Was een beetje ongerust.
    Maar dit is prima zo!
    Fijn dat het beter gaat.
    Houden zo, dan hè!

    Super dat je meds gaat afbouwen.
    Doe voorzichtig aan.
    Neem er de tijd voor, maar dat voel je zelf natuurlijk het beste.
    Ik weet niet welke meds jij gebruikt.
    Ik heb alleen slaappillen.
    Wil ik ook 'weg' hebben.
    Maar kan niet zonder vanwege de pijn.

    Ik ga nu ook voor de tv 'hangen', in de hoop dat de stress wat uit mijn lijf wil gaan.

    Manchester...Olé!

    liefs van Mies.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist niet dat je aan de medicijnen bent, maar goed dat je wil gaan afbouwen! Doe het wel rustig aan en verwacht niet dat het meteen allemaal goed zal zijn. Maar ik geloof erin dat je het kunt.

    Liefs,
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen