maandag 24 augustus 2009

Raar he,

dat dromen soms onbewust zoveel kunnen betekenen.
ik had pasgeleden een hele vreemde droom.
ik zat op de fiets, en toen lag er een dode olifant op de weg!
dus toen dacht ik, hmm die moet daar weg, dus weet je wat,
ik doe hem in mijn fietstas! het paste ook nog,
maar toen was wel mijn band lek! en dat vond ik heel vreemd,
haha.

maargoed daar had ik t dus vandaag met mn psych over gehad.
en toen kon ze mij vertellen, dat het vermoedelijk zoiets is van
ik wil graag grote dingen klein maken en wegstoppen,
maar dat lukt dus niet(vandaar die lekke band)

dus tsja, zo'n onnozele droom, die toch veel betekenis heeft!
ik denk eigenlijk dat elke droom veel betekend, want die gedadchten komen toch ergens vandaan. maar nooit beseft dat het zo belangrijk kon zijn!

morgen weer naar school, waar ik erg tegen op zie.
maar dat heeft eigenlijk niet zo'n nut.. we zien morgen wel!

1 opmerking:

  1. Ja meis..
    dromen kunnen grote inzichten geven.
    Verder hoop ik dat school je goed bevallen is.
    Ben benieuwd!

    Sterkte iig.

    Liefs van Mies. (die dacht dat er vandaag iets te vieren viel (?))

    BeantwoordenVerwijderen