maandag 17 augustus 2009

Ik heb nu even niet zoveel te melden.
behalve dat ik vandaag weer heerlijk bij de fysio ben gweest, waar ik geen zin in had, maar wat toch maar moest. en toen kreeg ik het nieuws dat de pijn die ik nu nog heb, dat ie daar niks mee kan, en dat ik daar maar mee moet leren leven. pff leuk! maargoed, ik overleef het wel, het is alleen bij bepaalde bewegingen nog pijnlijk, en het was erger dan nu. maar dat het dus zo blijft en er niet zo veel meer gaat gebeuren, dat vind ik wel minder. maargoed.
mijn nek doet erg veel pijn, vast omdat ik zoveel droom, en dan bij de fysio met zware gewichten in je nek trainen, dat is ook niet zo bevorderlijk!
blegh voel me gewoon, ja ik weet niet. niet zo duidelijk, niet zo veel.
heb voor vanavond even niks in de planning, ga denk ik in een warm bad.
ik voel me soms, danwel vaak, zo onzichtbaar.
het gaat wel beter met me, dan dat het geweest is. dat is zeker waar.
heb minder verlangen naar AM. af en toe wel, soms heel sterk.
maar ik hou me in. kan het nog tegen gaan.
heb zo nu en dan wel weer enge gedachten.
maar ben nog sterk genoeg om het bij gedachten te houden.
en ze nog zeker niet te willen uitvoeren.
naja ik blijf vechten. en ooit kom ik er wel!

3 opmerkingen:

  1. Jeah, that's the spirit: het komt wel goed, ooit. Voor alles, iedereen en ook voor jou, denk ik. Nee, das zeker zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monica,

    Reken er maar op dat je toch erg vooruit blijft gaan.
    Pijn gaat vaak samen met het verwerkingsproces.
    (lichaam en geest, hè!?)
    Je bent heel goed bezig.
    Het kost veel energie, maar ongemerkt groei je, hoor!
    Ik hoop dat dit ook lichamelijk snel merkbaar worden zal.
    Take your time <3
    liefs & knuf's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi om te lezen dat het beter gaat dan voorheen. Het kost tijd, maar je zal elke keer een beetje vooruit blijven gaan tot je op een punt bent aangekomen dat je tevreden kunt zijn. En eigenlijk moet je nu al trots zijn op jezelf dat je zo ver bent gekomen. Hopelijk gaat het binnenkort lichamelijk ook beter, want dat is wel vervelend.

    En inderdaad, blijf vechten. Dan zul je er zeker weten komen, meid.

    BeantwoordenVerwijderen