dinsdag 25 augustus 2009

hmm vandaag hoorden we dat we misschien uit t OM moeten..
voor de mensen die hier lezen, en niet weten wat het OM is. dat leg ik nog wel eens uit, daar heb ik nu even geen zin in!
nou, even kort, dankzij het OM( de ont-moeting) ben ik hier nog denk ik.
er zijn daar mensen(waarvan ik weet dat er enkelen hier mee lezen) die mij hebben leren praten, praten over mijn gevoelens, gedachten en emoties.
mensen die mij hebben geleerd om mezelf te zijn, en mezelf ook vooral zo te respecteren.
mensen die mij hebben geleerd om weer te leven. nu wil ik daarmee niet zeggen dat het geweldig gaat nu, maar niet te min, begin ik beetje bij beetje weer de wereld te bekijken. weer te beseffen wat leven ook alweer is.
dankzij het OM heb ik wat kunnen doen voor de school, of naja niet voor de school, maar voor de leerlingen. Ik ging mee met zeilkamp, gaf bijles, deed talenturen en ga zo maar door.
dankzij het OM kon ik het elke keer weer opbrengen om toch nog maar naar school te gaan.
ik kan je met alle eerlijkheid vertellen, als het OM er niet was. zag je mij het laatste half jaar vorrig jaar niet op school. dat staat vast.
maargoed onze school daar kan ik nog veel over kwijt, wel wil ik zeggen dat ik van een deel van de school erg veel houd, maar dat er nu eenmaal een aantal personen zijn die het gewoon flink verpesten, ( Ik denk dat we daar maar 12 antilianen op afmoeten sturen, haha, een deel van de mensen die hier leest weet wat ik bedoel!)
maarja, maandag horen we meer. tot die tijd mogen we t OM niet in, dus zo hebben we ook vandaag wat verdwaast door de school gelopen,, en wat dingen op een rijtje gezet.
ik heb goede hoop, dat wel, dat we het OM mogen houden. als dat niet zo is, nou dan zorgen we daar wel voor!!
bij deze wil ik enkele mensen, die ik in t OM heb leren kennen, heel erg bedanken. Van jullie weet ik zeker dat jullie er voor me zijn,
punt 4 voor jullie, en ik zal jullie dan ook nooit vergeten!

zo dan nu aangekomen naar het andere onderdeel van mijn dag.
ik heb dus mijn rooster gehaald, en mn klas gezien. ik zag er super tegen op, maar uiteindelijk heb ik t overleefd:) gelukkig kende ik wel een aantal mensen in die klas, dus ik zat er niet helemaal eenzaam en vriendloos bij. hoe deze klas is, kan ik nog niet echt zeggen. dat zien we morgen wel, als ik heerlijk t eerste uur begin met natuurkunde.
ben op t moment wel wat mn motivatie kwijt, omdat ik me namelijk geen school meer kan voorstellen zonder OM, en ik me nu al uren zie zitten in de fijnste ruimte van de school het studiehuis. blegh, het klinkt alleen al eng. we zullen zien, de eerste dag is iniedergeval meegevallen.
Ik heb weer een nieuwe vlucht kunnen boeken voor Manchester, dus ik kan er iniedergeval heen! en ik heb ook nog gehoord dat mijn mentor mijn mentor graag wil blijven, dus dat gaat nu heel wat geregel worden met school, maar ik ga mijn best doen!

ik ga nu afsluiten want mijn meds beginnen iets te werken;)
liefs,

2 opmerkingen:

  1. Hoi Monica,

    Ook ik zal duimen dat het OM blijft bestaan.
    Daar ik lees hoe belangrijk het voor je is.
    De kop is eraf (1e dag overleefd).

    Succes en goede moed!
    Je kan het, meis..
    liefssssss,
    p.s., en goed zeg dat je een nieuwe vlucht hebt naar M.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor je reactje bij mij.
    Ik heb twee logjes moeten bijlezen (sorry dat ik al een tijdje niet gereageerd heb) en het is echt een raar idee dat je alweer op school zit. Maar gelukkig is de eerte dag meegevallen. Ik hoop ook echt voor je dat het OM blijft bestaan, omdat het veel voor je heeft betekend.

    Sterkte hea meis.

    Liefs,
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen