zaterdag 29 augustus 2009

ik zal morgen verder schrijven, over deze week etc.
maar nu niet, heb de hele dag gewerkt, en ik wil steeds het wisselgeld terug geven met rechts, terwijl links handiger is, maar dat kan niet, want daar zitten zoveel littekens, en dan gaan mensen zo zitten kijken, dat vind ik vervelend.
volgende week werken we gelukkig weer met lange mouwen..
maargoed, daardoor heb ik nu veel pijn, heel veel pijn in mijn schouder,
omdat elke keer als ik geld terug geef, dan subluxeerd mijn schouder enigsinds. hij gaat iniedergeval even van zn plek af. dus nu veel pijn, veel te veel pijn.
geen pijnstillers voor mij, daar doe ik niet aan.
ik ga nu op bed liggen,
sorry voor dit wazige verhaal.
misschien moet ik dit maar niet posten, naja ik zie wel.
ik ga op bed liggen, en hopen dat ik slaap vannacht.
en Monique, ik heb maandag iets voor je! :)

liefs,

1 opmerking:

  1. Heee meid,

    Hmm echt vervelend van die werkkleding met korte mouwen *knuf*. Maar gelukkig krijg je volgende week shirts met lange mouwen, zodat je je andere hand kunt gebruiken. Hopelijk herstelt je schouder snel en heb je minder pijn. Succes met werken en sterkte.

    Liefs,
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen